zondag 2 april 2017

Het eerste kwartaal zit erop!

Het is 2 april, de 13e week zit erop en daarmee sluit ik met tevredenheid het eerste kwartaal af. Het was een gekke week. Dinsdag vroeg ik jullie positive vibes naar Phali te sturen, woensdag kregen we te horen dat ze helaas twee weekjes zou moeten wachten op een operatie. Haar longetjes waren niet helemaal schoon en ze had lichte koorts. In Utrecht heeft Phali wel weer de nodige harten geraakt, het lieve bijzondere geitje.

Offline is the new luxury (15) Zoals al te lezen was heb ik donderdag mijn eerste Facebookvrije dag/24 uur gedaan en die was succesvol. Ik vond het wel grappig dat er dit keer 2 mannen waren die niet goed gelezen hadden (dacht dat vrouwen daarom bekend stonden #LOL). Ze dachten dat ik 12 dagen aaneengesloten Facebook zou bannen, er stond zowel boven de blog, als boven het gedeelde bericht op Facebook 'vandaag' 😅. Waarom overigens geen 12 aaneengesloten dagen:
  • Dat is ten eerste echt een té grote uitdaging 😉 
  • Ik beheer de Facebookpagina's van mijn werk en 3 verenigingen, tsja dat 12 dagen aaneengesloten plat leggen gaat niet. 
  • Ik heb OCD trekjes en zou nooit kiezen voor 12 aaneengesloten dagen, maar voor 1 week, of 2 weken aaneengesloten 😅. Wie weet een idee voor de druppels in 2018 😉
Ik was benieuwd of ik veel meldingen zou hebben na 24 uur geen Facebook, dat viel best mee, slechts 16 meldingen en 1 gemiste Messenger gesprek toen ik half wakker op mijn telefoon keek donderdagochtend. Op naar nog 11 succesvolle dagen!

Zomaar een kaartje (46)
Ik had op de planning staan om dit jaar 4x iemand zomaar een kaartje te sturen. Ik ben gek op het sturen van kaartjes, mensen worden er blij van, en net dat beetje extra 'offline' aandacht #loveit. Een koorlid lag in het ziekenhuis, ze was met spoed opgenomen en hoe leuk is het dan om een kaartje te sturen. Dat dus gedaan en ook een kaartje naar haar huis voor als ze thuis kwam. Maar ja, dat is niet zomaar 😕. Nu vertelde ze op Facebook over een kamergenoot, hij maakte steeds grapjes over een rat (ze lagen in het Raboud) en hij zou nooit meer naar zijn eigen huis gaan.... Vanuit het ziekenhuis ging hij naar een gelijkvloerse woning zodra die gevonden was. Zij kwam met het idee om hem op te vrolijken en zoveel mogelijk kaartjes naar het ziekenhuis te sturen namens Boud (Rat Boud) 😂. Ik hou ervan! Dus zo gezegd, zo gedaan een kaartje namens Boud uit Woudenberg is richting Nijmegen gegaan en vrijdags gearriveerd. Ook zal ik met regelmaat kaartjes naar Norma, Phali (en de andere dieren, sowieso Rap) sturen. Weet jij nog iemand die zomaar een leuk kaartje verdiend, let me know!

De druppel van Mirjam (17) is het geworden! Ik ga twee weken veganistisch eten, niet nu direct want daar heb ik nog teveel niet vegan voor in huis en als ik iets niet kan is het dierlijke producten weggooien (overigens gooi ik niks weg). Ik heb vandaag nog genoten van rauwkost met tzatziki als dip en van de week nog van heerlijk ijs van Riva. Ik ga eerst eens goed nadenken hoe ik om kan gaan met mijn ijscravings als zuivel verbannen is 😱

Voor nu, een fijne zondagavond nog
💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten