woensdag 12 juli 2017

Juni update

Nou ietsje later dan beloofd 😉, hier de juni update. Niet alleen een juni update, maar ook het besef dat er gewoon al een half jaar op zit. Een half jaar vol druppels, geen druppels op een gloeiende plaat, nee druppels inkt die een kan water doen kleuren. Ik ga hoe dan ook vol passie door voor Phali, maar ik heb de afgelopen zes maanden uit de meest onverwachte hoeken hele lieve reacties gehad, echt hartverwarmend, dank daarvoor 💋 Ik zal de druppels met jullie doorlopen.

Verzamelkoorts 
Ik ben nog steeds druk met het sparen van kroonkurken voor het Diabetes Fonds (02), bewaar alle bruikbare zaden voor Zaden voor Voedsel (17), spaar statiegeld op (23), verzamel plastic doppen voor het KNGF (30) en ik verzamel knuffels voor het dierenasiel (49). Deze druppels lopen wel, ik zou er nog wat meer bovenop kunnen zitten maar zoals het nu loopt is het prima.

Avondjes, uitjes en nachtjes
De volle maan ceremonie (05), elke keer als ik denk ik wil is hij net geweest. Ik heb me, als het lukt met oppas etc. voorgenomen om naar de ceremonie van 4 november te gaan. De Ladies Night (09) in de bioscoop, we wilden naar Fifty Shades begin dit jaar, maar iets plannen is lastig. Zelf heb ik veel vrijwilligerstaken en Rutger werkt onregelmatig, één zus heeft een volle sociale agenda en de andere werkt onregelmatig en heeft door de week alleen de zorg voor haar zoontje. Ik hoop dat het ergens dit jaar nog lukt, niet sec vanwege de druppels, maar gewoon omdat het leuk is. Een nachtje weg met Rutger (11) is hoognodig (nog niet gedaan sinds Myrthe er is) en gaan we realiseren en is hopelijk te combineren met het waddeneiland (21). Het blote voetenpad (12) staat gepland voor de zomervakantie evenals het dierentuindagje (16). Een holistische massage (27) heb ik nog niet gevonden in de buurt en een nachtje weg met Myrthe (32) willen we plannen in een weekend dat Rutger dienst heeft. Dan blijven er nog 4 logeerfeestjes over voor Myrthe (38), 2 homeparty's (22) en een uitje met mams en zusjes (42) niet onhaalbaar allemaal.

Eten en drinken
Twee van de vier vegetarische diners (26) zitten erop en die andere twee gaan zeker goed komen. Ik heb al een keer wat lekkers gebakken voor het collectebureau (50) en al ben ik weg een tweede keer kan prima. Daarnaast kan ik collectebureau ook zien als collega's en het tweede baksel aan mijn KunstenHuis collega's geven. Voor Masjiach nog niks lekkers gebakken (13) en voor Jonathan nog geen barsnack (36) gemaakt. Tot slot het drakenbrood (39), dat volgt eind september!

Monthly things
Gemiddeld 10.000 stappen lopen gaat met ups & downs, maar zit 31 december zeker goed. In totaal 12 Facebookvrije dagen wordt lastig (15) maar ga ik zeker redden. Tot op heden zijn er meer dan 6 Tony's uitgegaan (19) naar mensen die het verdienden. Prijsvragen heb ik nog niet aan meegedaan (33) en met het lezen van boeken zit ik op 2 (37).

Crea, sportief, cultuur, geven en uit je comfort zone
Ik ga nog een week veganistisch eten (18), Geefmaand November (25) duurt nog even maar de eerste inspiratie staat al op papier en hier ga ik ook de positieve gedachten (35) gebruiken. Het spijkerschilderij (28) is in de maak. Ik moet me nog zetten aan het spelen van Mitt Hjerte Alltid Vanker (40), het is niet te moeilijk maar wel een van de spannendste druppels. Na onze vakantie ga ik met Jacco voor de eerste keer naar Zeist lopen (41). Het kerstpakket voor Phali en Norma (42) ontbreekt het nog aan inspiratie, dus mocht je ideeën hebben 😉.  Naast het kaartje aan Rat Boud 😂 heb ik afgelopen week ook een kaartje gestuurd aan een lieve vriendin



De eerstvolgende zwerfboekendag (51) is morgen en daar ligt een boekje voor klaar 😊, kerstkaarten (48) volgen in december evenals de nieuwe lijst met druppels (52).

Al met al ben ik echt wel tevreden, JA ECHT (ik hoor sommige mensen denken, 'je had druppels al eerder willen afronden en willen laten slagen'). Nee, want ik "verander", ik leer en ik groei 💗

Hieronder de tussenstand

Startbedrag € 17,50
Opbrengst druppels € 323,65
Statiegeld € 23,75
Saldo € 364,90

Zijn er druppels waarvan je iets gemist hebt, wil je me onverwacht toch nog sponsoren met een druppel just let me know!

Ik kan alleen maar afsluiten met:




















Het is goed om iets te doen voor anderen, voor hen én voor jezelf
💋 en sweet dreams Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten