vrijdag 11 augustus 2017

Help! Ik zoek 5 lieve dieren #GeefmaandNovember

Het duurt nog 82 dagen, 1947 uur en 116.773 minuten voor het november is, maarrrrrr een goede voorbereiding is het halve werk! November, de dagen worden kouder, maar een groep lieve mensen brengt warmte! Op 1 november 2017 gaat de vijfde editie (het eerste jubileum #jeee) van de Geefmaand November van start. Gedurende een maand geven zij elke dag iets aan een ander. Een tastbaar geschenk, een helpende hand, onverdeelde aandacht of welke andere gift dan ook. Soms aan een goede bekende, soms aan een volslagen vreemde, soms piepklein en soms wat groter.

Ik doe al twee jaar mee aan Geefmaand November, dit jaar heb ik het een druppel gemaakt omdat hoe leuk het ook is, als je druk bent én niet goed voorbereid het best lastig is de hele maand te voltooien. Zo nu en dan volgt er dan ook een oproep via dit blog omdat ik inspiratie/input nodig heb 😊

Nu ben ik op zoek naar 5 lieve dieren die iets leuks verdienen, tsja ik als vega vind natuurlijk ieder dier lief en ik vind ook dat ieder dier iets leuks verdient maar ja dan is het einde zoek. Dus aan jou de vraag:


Vertel mij welk dier volgens jou wat extra aandacht verdiend en wie weet krijgt hij/zij van mij in november iets liefs 💚

Ik kijk uit naar jullie reacties 💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten