woensdag 3 augustus 2016

De druppels 2.0 een nieuwe start!

December 2014, helemaal enthousiast door het geweldige 'druppel' idee van Tessa, wat zo begon, besloot ik haar in 2015 te helpen met druppel nummer 4 'zorg ervoor dat minimaal 3 andere personen de challenge gaan overnemen'. Helaas was die poging niet zo succesvol als haar challenge door diverse omstandigheden. Nu ben ik volgens de mensen om mij heen al best een bezig bijtje, maar iets prikkelt, iets wil nog steeds leuke, lieve, gekke dingen doen die de wereld een stukje mooier maken. Maar waarom wachten, waarom niet nu starten midden in de 'zomer' van 2016. Tsja als ik ergens mijn zinnen op zet dan 'MOET het NU' waarbij ik nu wel eens rekening zal houden met mijn grootste valkuil 'niet té grote uitdagingen formuleren'

Dusssss daar gaan we! Het is nu woensdag 3 augustus en we leven in week 31 wat praktisch betekent dat ik nog 22 druppels kan formuleren en voltooien in 2016 (ja deze week pakken we wel mee natuurlijk).

Nog even kort hoe het werkt(e).
Voor elke week geef ik mezelf een opdracht, een druppel, welke ik in willekeurige volgorde moet voltooien. Ze variëren van makkelijk te halen tot voor mij flinke uitdagingen. Aan iedere druppel koppel ik een bedrag wat ik doneer aan een goed doel, wanneer ik een opdracht haal stop ik € 2,50 in een spaarpot, wanneer ik faal is dat
€ 10,00

Sommige mensen zullen zeggen, leuk die kleine bedragen, leuk die druppels, maar dat zijn druppels op een gloeiende plaat. Nou ik zie elke druppel als een druppel inkt die een hele kan water doet kleuren. En last but not least jullie mogen me natuurlijk altijd sponsoren om het bedrag voor het goede doel te laten stijgen. Hoe? dat zal ik een volgende keer uitleggen.

Tot slot de druppels
Die ga ik nu uitwerken en volgen zo spoedig mogelijk. Voor de mensen die mij (een beetje) kennen, leuke ideeën zijn van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten