dinsdag 9 augustus 2016

Druppel 7: Geen koffie én geen alcohol

Ik had net mijn druppels gepubliceerd en ik kreeg al een berichtje, uit een onverwachte hoek, superleuk! 
'Ik wil je wel voor 10 euro sponsoren. En wel voor de druppel waar je het meeste tegenop hikt, dus waar een zetje in de rug het meest welkom is. Zeg maar welke dat wordt!' 
Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken, 2 druppels zijn voor mij een flinke uitdaging. Druppel 7 drink een maand geen koffie én geen alcohol en druppel 22 loop de Florijn Winterloop. Welke is dan echt lastig.... ja geen koffie en alcohol, ik kan zo genieten van een goede kop koffie (en jaja ook van een glas witte wijn). 



Dus gisteren dan ook maar gelijk begonnen met het skippen van koffie en wijn, van 8 augustus tot 8 september is immers ook een maand. In de zijlijn van mijn blog wordt langzaam afgeteld, ik hoef nog 'maar' 29 dagen. 

Ja er zullen best dagen zijn dat ik een enorme koffie crave krijg, als ik 's morgens naar mijn werk langs Julia's en Starbucks de geur van verse koffie probeer te negeren. Lekker buiten de deur eten zonder wijn (en espresso met een glaasje Grand Marnier) wordt ook niet makkelijk net als een BBQ in het vooruitzicht en de nodige feestjes. Maar ach 'challenge yourself' is wel mijn dingetje en alles voor het goede doel. Sponsor je me ook als steuntje in de rug, of durf je er gerust wat geld op te zetten omdat je denkt dat ik het toch niet haal ;)  Hoe dan ook wish me luck! 



3 opmerkingen:

  1. Laat ik dan meteen mijn 10 euro maar op deze uitdaging inzetten. Stoer dat je meteen begonnen bent. Gewoon cold turkey enzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je Marije!! Ik heb het erbij gezet and let's hope that cold turkey works

      Verwijderen