zondag 19 maart 2017

Collectanten gezocht, een Ladies Night en Rakka's adoptiecertificaat!

Collectes en bakken 
Begin februari was ik al druk voor de Anjeractie die ik organiseer voor de Gemeente Zeist tussen 14 en 20 mei. Inmiddels ben ik ook al up and running voor de collecte van de Maag Lever Darm Stichting die ik organiseer in Woudenberg en Maarn tussen 12 en 17 juni. Voor beide collectes zoek ik nog collectanten dus wees gerust zo vrij een berichtje achter te laten hieronder, of op Facebook als je 2 uurtjes tijd hebt in die weken.

Voor mijn collega's van het collecteteam zou ik dit jaar 2x wat lekkers bakken. Nu wil het leven allemaal wat anders lopen en heb ik per 1 mei aanstaande een andere baan en moet ik dus in 6
weken tijd 2x wat bakken want daarna kan het niet meer. Vandaag daarom samen met Myrthe de keuken in gedoken en lekkere gezonde, Martine proof 😉, haver banaankoekjes gebakken. Zowel de mix als alle ingrediënten puur natuur, biologisch en zonder toevoegingen. Niet geheel onbelangrijk ook zonder chocolade want één collega lust geen chocola.

Ladies Night 
Dit jaar staan er ook 2 homeparty's (22) op de planning en we trappen af met een Ladies Night die gepland staat op vrijdagavond 5 mei. Via een Facebook event zal ik wat vriendinnen uitnodigen, maar mocht je ook zin hebben in een gezellige, ontspannen, spannende, hilarische en een beetje ontdeugende avond, just let me know!

Vorige week schreef ik nog een heel stuk over Phali, het geitje waar ik deze gekkigheid voor ben begonnen. Maar zoals ik in de tweede week al schreef ben ik ook bezig voor Rakka, een erg mooi, maar afgedankt Racka schaap wat nu een heerlijk leven heeft bij Stichting Melief. Afgelopen week viel het adoptiecertificaat op de mat, wat attent. Een mooi trots plekje in de keuken voor Rakka! Ik zal binnenkort ook een leuke foto van Phali erbij hangen dan zijn allebei mijn adoptiedieren zichtbaar aanwezig in het dagelijks leven 💗

Verder deze week weer een theeboeketje van de Wereldwinkel cadeau gegeven toen we op bezoek gingen bij een neef van Rutger. Beide zusjes sparen inmiddels ook doppen (KNGF) en kroonkurken (Diabetes Fonds) voor me, drink ik nog steeds geen alcohol, loop ik dagelijks zoveel mogelijk stappen, droog ik o.a. zaadjes van paprika's en schrijf ik wekelijks updates. Kortom ik ben dik tevreden! Voor nu allemaal een fijne avond, ik ga heerlijk zingen 💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten