dinsdag 28 maart 2017

Positive vibes for Phali!

27 augustus 2016 besloot ik de kosten van Phali maandelijks voor mijn rekening te nemen, ik kreeg een heel lief berichtje van Norma en deze foto die ze speciaal voor mij gemaakt had 💗


Word er nog warm van, wat was ze nog klein. Een krappe twee maandjes later, kreeg ik nog een persoonlijke foto, zo attent en wat groeit ze lekker.


Al een tijdje is het afwachten wanneer ze geopereerd word aan haar kaakje, elke dag kijk ik even of er al iets bekend is. Vanavond dan ineens het 'verlossende' bericht, morgen gaan Phali en Norma naar Utrecht. Wow, toch wel spannend, narcose word ik toch altijd een beetje nerveus van. Ik weet nog dat Rutger me belde toen ik in Utrecht aan het werk was 'Jacco moet onder narcose, hij heeft 2 gebroken kiezen en ze doen gelijk een gebitsreiniging'. Ik heb werkelijk een klein half uur zitten huilen dat mijn lieve eigenwijze Jacco op 8 jarige leeftijd onder narcose moest (gelukkig werkte ik die dag alleen....) waar anderen denken (en zeggen) 'doe normaal, het is een hond'. 

Phali slaapt nu veilig en ontspannen bij Norma, nadat ze lekker had geknuffeld met haar broertje Rap. Mijn gedachten zijn nu, en morgen zeker ook, bij Phali en Norma. Ik zal zoveel mogelijk positieve energie die kant opsturen, jullie ook?

Weer een dag met een gouden randje dankzij Phali en Norma
Sweet dreams 💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten