vrijdag 29 september 2017

Over en uit met sponsor druppels!


Ja je leest het goed! 
Ik stop met sponsor druppels!

Niet met druppelen, ik blijf doorgaan met 'druppels' waarvan ik denk dat de wereld er een beetje mooier van wordt. Ik blijf bloggen over al die kleine druppeltjes, die lichtpuntjes, maar ik laat me er niet meer voor sponsoren, ik koppel er zelf geen bedragen meer aan en ik richt me niet meer op exact 52 druppels per jaar. 

Waarom niet? Omdat het eigenlijk voor mij niks toevoegt. Ik voel me niet extra gesteund door € 5 of € 10 en zelfs niet door € 100. Ik druppel uiteindelijk omdat het voor mezelf zo goed voelt en heb me de afgelopen jaren meer gesteund gevoeld door volslagen onbekenden, dan door de sponsorgelden

Waarom geen geldbedrag eraan koppelen? Stel dat alle 52 druppels lukken en ik zou theoretisch gezien geld tekort komen voor de jaarlijkse adoptie van Phali, dan betaal ik toch gewoon meer want Phali zit in mijn hart. 

Waarom niet exact 52 druppels? Omdat ook als ik 60 leuke dingen bedenk wil ik ze uitvoeren en als ik er maar 40 kan bedenken, maar daar tevreden mee ben dan is het goed voor mij.

Samengevat, ik ga het allemaal een stuk relaxter aanpakken
💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten