zaterdag 4 november 2017

Geefmaand in volle gang!


We zijn 4 dagen bezig en wat is het leuk! Wat is er gegeven?

1 november
Al maanden wil ik af van wegwerpflesjes frisdrank, af en toe echt onwijs behoefte aan prik (lees cola zero #guiltypleasure), maar de beelden van plastic oceanen trek ik echt heel slecht. Na lang wikken en wegen heb ik hem toch besteld de Equa Urban Jungle fles. Statiegeld flessen zijn ook niet alles, maar per 1,5 liter frisdrank spaar ik toch mooi 3 wegwerpflesjes uit. Dus voor het milieu (en zelf word ik er ook heel happy van) gaf ik de eerste dag mezelf deze mooie fles cadeau 😍

2 november
Allerzielen, een dag om even onverdeelde aandacht te geven en een kaarsje te branden voor alle dierbaren die niet meer bij ons zijn en voor de dierbaren die lieve vrienden zijn verloren.
















3 november
Bij ons lokale Albert Heijn stonden vrijwilligers van de Dorcas Voedselactie, daar dit keer 3 producten aan gedoneerd.

4 november
Ik ben, zoals sommigen weten, echt een beetje verslaafd aan het werk van Tante Teun. Menigeen om me heen snapt er niks van, maar ik word zo blij van dat leuke keramiek. Nu gaat ze verhuizen, waardoor ze een waanzinnige sale hield #gevaarlijk. Uiteindelijk kocht ik 6 gebakbordjes, 7 petit four schaaltjes, 5 leuke teksthangers, een boeddhaatje, een parelvaasje en een waanzinnige vaas in Delfts blauwe kleuren. Naast de fikse korting werd het bedrag naar beneden afgerond en kreeg ik nog een hangertje cadeau #zolief. Toen ik de bestelling vandaag ging ophalen was dat dan ook het geschikte moment om te geven 😊Voor Kirsten een kaartje én een thee adventskalender, om in december elke dag even een rustmomentje te creëren met elke dag een ander smaakje thee.

Die eerste 4 dagen gingen best makkelijk, mijn lieve geefmaatjes posten ook superleuke geefacties in de Facebookgroep en zo houden we elkaar mega enthousiast.

Nu ga ik weer lekker tijd en knuffels geven aan mijn 3 lieverds thuis
💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten