vrijdag 10 november 2017

Geven met ups & downs en geraakt door de kleine meid

5 november
Nu ik deze blog schrijf is het geen 'big news' meer en heb ik inmiddels al mijn lieve vrienden (en iedereen die het wil horen) al verteld hoe blij en dankbaar ik ben dat op vrijdag 3 november mijn prachtige neefje Noah in goede gezondheid is geboren. Zondag 5 november toen we langs gingen in het ziekenhuis hadden zusje- en zwagerlief het nog niet kenbaar gemaakt in de wondere wereld die social media heet dus moest ik het nog even voor me houden (moeilijk voor zo'n ouwehoer als ik 😜). Ook in de besloten Facebookgroep van Geefmaand November durfde ik het nog niet te noemen want ja stel dat het toch niet helemaal afgesloten is #paranoia Het ziekenhuis bezoekje was echter goed voor 2 kleine geefacties!

Ik had meegedaan aan een like & win actie van Tante Teun en zowaar won ik de leuke babyhanger met voetjes. Ik had speciaal meegedaan voor Noah dus die kon ik alvast aan mijn zusje geven. Nu is zuslief gek op prosecco, maar ja borstvoeding..... Dan toch maar die leuke gouden mini flesjes cava opzij... Ik wilde net de Hema verlaten toen ik popcorn zag met prosecco flavour 😂 Hoe vies het me ook lijkt, ik vond het de perfecte kraamgimmick voor mijn zusje #geniaalHema

6 november
De werkweek was weer begonnen, nog half slapend liep ik naar mijn werk. Ik had een croissantje gehaald omdat ik in de haast was vergeten te ontbijten. Bij de kerk zaten twee kraaien op de grond mij aan te kijken, ja echt ik heb het gedaan.... Ik heb mijn halve croissantje in stukjes gescheurd en aan de kraaien gegeven 😂

7 en 8 november
Klein inkakmomentje wat betreft geven, wat betreft alles eigenlijk. Op het werk nog steeds topdrukte, sinds half augustus draai ik op 120%, wat ik fijn vind overigens, maar ik loop wat over. Terugblikken naar april #overspannen en dus even pas op de plaats. Facebook gaf me deze afbeelding als herinnering, toeval? Twee dagen dus even rust en zoals mijn geefmaatjes zeggen 'geven aan jezelf is van het grootste belang' #loveyougirls

9 november
Dochterlief heeft sinds de kou in het land is last van haar nekspieren, vandaag voor het slapen gaan haar nek en schouders gemasseerd met arnica olie en haar bed voorverwarmd. Ze zei dat ze zich verwend voelde en dat ze de dag erna een verhaaltje wilde schrijven voor mij en of ik dat wilde delen op mijn blog #zolief

10 november
Het verhaaltje dat Myrthe wilde schrijven is af, ze noemde het 'Mama' en dit is het geworden...... Wow, zoals een lieve vriend zei toen hij het las  'wat een prachtige meid hebben jullie'. Ja dat is zo! Soms best lastig hoor een hooggevoelig en intelligent klein mensje met een uitgesproken mening (van wie heeft ze dat toch 😉), maar wat leer ik veel van haar en wat is ze wijs! Dan toch de sprong naar de Geefmaand, wat is er vanuit mij gegeven vandaag? Vandaag is mijn schoonmoeder jarig, al kon ik niet mee op verjaardagsvisite, ik ben vanmiddag samen met Myrthe op pad geweest voor een cadeautje. Nu heeft Woudenberg er een nieuwe hotspot bij,  La Petite Fleur, en daar scoorden we een mooie engel van
Colmore by Diga! Zo mooi overigens dat we er ook thuis twee neer gaan zetten na 5 december! Myrthe heeft genoten van haar tijd bij opa en oma samen met haar papa, mooi om te zien.

Voor nu rond ik weer een mooie geef (druppel en droom) week af en kijk ik uit naar een volgende.

💋 Martine






2 opmerkingen:

  1. Serieus die croissant aan de kraaien XD
    Verhaaltje van myrthe is super lief. Net zoals de cadeautjes die wij kregen. Durf de popcorn nog niet te eten XD
    Die engel is super gaaf trouwens: Jaloers!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zag geen schattige musjes 😂. Die engel wilde ik ook de grote van maar die kost € 39,95 🙈. Denk dat die popcorn heel vreemd smaakt hahaha

      Verwijderen