dinsdag 14 februari 2017

'Valentijnspost' voor druppel 20

Het is een heftig dagje, door de wekker heen geslapen maar met de nodige haast Myrthe op tijd op school, alleen ik iets te laat op kantoor. Dagje gewerkt en het is topdrukte momenteel, uit het werk langs mijn opa voor het Winterfeest in zijn verzorgingshuis, daarna langs mijn paps die vandaag 66 jaar geworden is om vervolgens te balen dat ik op de terugweg naar huis net te laat bij de supermarkt aankwam. Eenmaal thuis, 20:30 uur en nog moeten eten. Hoe leuk is het dan als er lieve post op de mat ligt met een kusje #nietplakkenmaarsmakken.


Wat zat erin de envelop, kijk eens hoe leuk, gekregen van Mirjam! Het is een bloemenmat, een leuke bijdrage voor druppel 20 'guerilla gardening actie'. De tekst erop 'Van een winter wonderland, naar een lente volgeplant' is al helemaal mij 😃. De mat incl. bedrukking is biologisch afbreekbaar, je legt het heel simpel op aarde, bedekt het met een laagje potgrond en geeft het voldoende water en de mat gaat vanzelf groeien! Ik zeg nog meer mij 😀

Nou lieve Mirjam, enorm bedankt en zodra het matje de aarde in gaat is het hier te lezen!

Fijne avond allemaal
💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten